entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vodafone. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vodafone. Mostrar tots els missatges
    13.10.11

    La incidència Blackberry

    ›
    Malgrat que aquests darrers dies he rebut dos sms informatius de la companyia Vodafone, avui se m'ha acudit d'enviar la següent recl...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.