entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Wagner. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Wagner. Mostrar tots els missatges
    12.11.09

    Propugno

    ›
    Propugno la lucidesa, el vermell de les roselles, el groc de la ginesta, el blau de l'oceà. Propugno l'abolició de tots els exèrcits...
    2 comentaris:
    2.4.08

    Benvinguda primavera

    ›
    M'han convidat a celebrar l'arribada de la primavera. L'amic que ho organitza ha enviat aquesta targeta: És la primera vegada qu...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.