entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Yemayà. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Yemayà. Mostrar tots els missatges
    24.2.18

    Sambaquis 2

    ›
    Segueixo estirant el fil dels sambaquis i em planto al  Museu de Sambaqui  de Joinville. N’hi ha dos més, al Brasil, de museus dedicat...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.