entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Zapatero. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Zapatero. Mostrar tots els missatges
    12.3.08

    Delenda est?

    ›
    [ A vís : aquest post pot ferir seriosament la seva sensibilitat ] Aquests darrers comicis el sociatisme espanyolista que viu i treballa a ...
    8 comentaris:
    23.10.07

    Catalunya caòtica

    ›
    Pena. Fem pena. Les rodalies de la perifèria. Els perifèrics de la rodalia. Catalanets mesells , soferts, avesats al maltractament estatali...
    11 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.