entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris aristocràcia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris aristocràcia. Mostrar tots els missatges
    14.1.08

    Sobre l'aristocràcia

    ›
    No em dol de dir que sóc partidari de l'aristocràcia, no pas de l'aristocràcia provinent de la sang o dels diners, sinó de l'ari...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.