entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris assaig. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris assaig. Mostrar tots els missatges
    27.12.08

    LITERATURA 2.0

    ›
    Va ser un encàrrec. Fa 10 mesos em van dir que preparés un capítol per a un llibre... M'ho vaig currar, em vaig documentar a fons, vaig ...
    2 comentaris:
    4.5.07

    El trànsit de les ombres

    ›
    La vida ens esperava més enllà de les hores en què jo desvetllava els teus secrets nocturns i de nou aprenia el trànsit de les ombres La...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.