entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris astronomia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris astronomia. Mostrar tots els missatges
    4.3.10

    Completament eclipsat

    ›
    Si ahir vaig crear un grup de fans (69!) al Facebook, avui he creat un blog on relataré la meva experiència com a concursant 2.0 a la Mis...
    29.1.10

    Misión Eclipse

    ›
    Resulta que el proper 11 de juliol hi haurà un eclipsi total de sol i un dels millors indrets del planeta per a contemplar-lo serà l' ...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.