entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris autoritat. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris autoritat. Mostrar tots els missatges
    20.3.16

    Alone

    ›
    No has sigut la primera que ho ha intentat i no se n'ha sortit. Espero que siguis l'última. Sóc indomesticable . Domesticar ve de ...
    3 comentaris:
    20.11.07

    Autoritat 100

    ›
    Hem trigat gairebé dos anys. Avui (havia de ser avui), hem assolit les tres xifres d' autoritat technoràtica , amb quasi 1.000 enllaços ...
    15 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.