entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris canelons. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris canelons. Mostrar tots els missatges
    26.12.06

    Sant Esteve

    ›
    Hem sortit de casa a mig matí amb un sol esplèndid. A partir de Cervera hem trobat boira gebradora. El termòmetre no s'ha mogut dels 0º ...
    4 comentaris:
    15.10.06

    And all the rest...

    ›
    Aquest és el primer rovelló que he trobat: Aquest el segon: Aquests els dos primers ceps: Aquestes eren les vistes des del capdamunt de la m...
    18 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.