entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris canibalisme. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris canibalisme. Mostrar tots els missatges
    17.10.07

    Antropofàgia

    ›
    L'amor tendeix a l'antropofàgia. Els pares miren i remiren el seu nadó mentre comenten: Està per menjar-se'l. ¿Què va fer el ll...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.