entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris caràcter. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris caràcter. Mostrar tots els missatges
    10.1.09

    Udolo en veu baixa

    ›
    Noto que s'acosta el pleniluni perquè em poso més neguitós. És un neguit diferent del meu neguit habitual. Aleshores miro el cel i dic:...
    1 comentari:
    8.11.06

    El final

    ›
    És quan arribes al final que cal decidir si segueixes endavant o gires cua. Tots els finals són iguals. Tots els principis són iguals. L...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.