entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris contemplació. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris contemplació. Mostrar tots els missatges
    1.3.18

    Picinguaba 3

    ›
    De vegades penso que vaig encarnar en aquest planeta per a observar els altres. El voyeurisme em sembla una activitat d’allò més pla...
    23.6.17

    Llum definitiva

    ›
      Hi ha dues coses que mai no cansen: la BELLESA i la LLIBERTAT, contemplar-la i estar obert a totes les possibilitats. Sovint ser espectado...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.