entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris contes. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris contes. Mostrar tots els missatges
    1.7.15

    La fada trista

    ›
    A la Vall de l'Esquirol hi havia una fada que plorava tot el dia. Només la consolava el riu on es banyava, la guitarra i la seva...
    17.10.07

    Antropofàgia

    ›
    L'amor tendeix a l'antropofàgia. Els pares miren i remiren el seu nadó mentre comenten: Està per menjar-se'l. ¿Què va fer el ll...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.