entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris destrucció. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris destrucció. Mostrar tots els missatges
    18.4.15

    El dilema dels Carles

    ›
    La cosa s'anima. El matí de dissabte ha donat per a molt. Quan tornava de fer una altra pila de pedres a la punta de Cap Ras, un franc...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.