entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris determinisme. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris determinisme. Mostrar tots els missatges
    23.4.14

    Estoïcisme

    ›
    Els nostres plans són superflus. Hi ha qui decideix per nosaltres. Perquè no disposis de massa calés. Perquè no et sentis massa lliure. Pe...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.