entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris dietari. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris dietari. Mostrar tots els missatges
    30.4.17

    Obrir camins

    ›
    "Em reinvento cada dia i em desdibuixo cada nit. Batego, que és prou. No em defineixis, per l'amor de déu. No sóc misogin. El que...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.