entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris dolmen. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris dolmen. Mostrar tots els missatges
    17.4.18

    CR23

    ›
    Pujava a Esquers, però no he fet el cim, sinó que m’he quedat al dolmen de Can Patiràs. El mar és una bassa d’oli i el sol llueix majestuós...
    18.6.17

    Stonehenge 1

    ›
      Fosqueja a prop de les pedres sagrades, probablement els megàlits més famosos del planeta Terra, una obra "humana" encara in...
    28.5.14

    Vinya del Rei

    ›
    Wikiloc-3
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.