entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris em. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris em. Mostrar tots els missatges
    4.10.12

    Els camins de la felicitat

    ›
    Observo amb atenció el delicat pètal de l'orquídia mentre faig el darrer xarrup de Porto Tawny. La fresca de la nit es cola per la ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.