entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris entropia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris entropia. Mostrar tots els missatges
    13.6.14

    Entropia

    ›
    Estic en fase entròpica, és a dir, en desordre creixent, tendint al caos alliberador... Això acostuma a succeir quan l'existència a...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.