entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris epica. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris epica. Mostrar tots els missatges
    30.10.06

    La no-èpica montillera

    ›
    Digues, Montilla: ¿Què és la vida sense èpica? ¿La teva prosaica grisor burrocràtica? ¿El teu destrempament constitutiu? La política ens ha ...
    17 comentaris:
    21.5.06

    La lengua natal...

    ›
    La lengua natal (materna y paterna) no se elige. Lo que se elige es qué vas a hacer con esa lengua que has recibido en herencia. Hay gente q...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.