entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris exposicions. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris exposicions. Mostrar tots els missatges
    4.10.09

    Un nou estil de vida

    ›
    Lo que no m'agrada és posseir els objectes perquè penso que em fan pes, em donen pes, i d'aquesta manera no em puc moure, no puc can...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.