entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris f. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris f. Mostrar tots els missatges
    19.4.14

    La revolta dels estels

    ›
    Cada dia que passa està més clar que tenen por i que faran mans i mànigues per a obstruir el procés d'alliberament nacional. Algun...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.