entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris fados. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris fados. Mostrar tots els missatges
    2.3.08

    Capvespre 29.2.08

    ›
    Comencem llegint el poema Somiar la tendresa (bilingüe). Fados de Névoa . Parlem del cap de setmana a Cotlliure amb motiu del lliurament d...
    18.11.07

    Capvespre 16.11.07

    ›
    Comencem amb un text del blog A RANVESPRE . La fadista Mísia canta el poema Estátua falsa de Mário de Sá-Carneiro [ traducció catalana ]....
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.