entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris fotologs. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris fotologs. Mostrar tots els missatges
    3.3.08

    Primer dilluns de març

    ›
    Abans de dinar camino un parell d'horetes per la muntanya. Cullo espàrrecs. Veig les primeres roselles. Per dinar menjo els espàrrecs q...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.