entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris funcionaris. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris funcionaris. Mostrar tots els missatges
    21.11.07

    Sobre l'ànima de la nació

    ›
    Avui he impartit quatre classes, he assistit a una reunió de tutors i a un claustre de professors, i ara estic fent temps perquè m'he d...
    5 comentaris:
    20.11.07

    Escriptors funcionaris

    ›
    Un tal Joan Foguet [ blog ], periodista, ha perpetrat aquest article d'opinió al portal Cultura21.cat :(la negreta és meva) ...
    16 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.