entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris gos. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris gos. Mostrar tots els missatges
    15.2.18

    Ibirapuera

    ›
    El Parc d’Ibirapuera és el pulmó verd de São Paulo, com ara el Central Park de Nova York, el Bois de Boulogne de París o els Camps Eli...
    29.3.06

    Si algun dia tinc un gos...

    ›
    Si algun dia tinc un gos serà un pastor alemany i li diré Argos.
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.