entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris hippies. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris hippies. Mostrar tots els missatges
    23.11.16

    Captain Fantastic

    ›
    13.4.15

    Dreamless

    ›
    Em llevo a trenc d'alba. Camino 20 km . Prenc el sol despullat. Menjo fruita. Bec te. Faig amics hippies. Toco la guitarra. Treballo f...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.