entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris horta. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris horta. Mostrar tots els missatges
    30.6.11

    T-6

    ›
    A les sis del matí ja clarejava. Bufava un vent frescal que desvetllava les branques ensopides dels roures . Si ahir parlàvem d'ocells...
    24.2.10

    Simplicitat

    ›
    Tendeixo a la simplicitat. Hi ha dies que no menjo res i em sento més pur. De nit m'agrada veure les llums: els fanals collvinclats, els...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.