entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris hotmail. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris hotmail. Mostrar tots els missatges
    5.2.08

    Vida internètica

    ›
    Feliciteu-me. Avui faig 6 anys . Vaig néixer el dia 5 de febrer de 2002 quan vaig crear el meu primer compte hotmail . Aleshores no tenia ...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.