entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris innocència. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris innocència. Mostrar tots els missatges
    15.6.15

    Narinant

    ›
    No m'han agradat mai els comiats. L'hora dels adéus sempre m'ha semblat una carrinclonada. La meva especialitat és acomia...
    3 comentaris:
    11.11.14

    Angels in disguise

    ›
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.