entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris jubilació. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris jubilació. Mostrar tots els missatges
    5.11.14

    Amunt

    ›
    3.4.14

    Cigonya dalt del fanal

    ›
    Plou amb convicció. He sopat pèsols acabats d'esgranar. Hi he afegit uns trossets de pernil. Tot el que expliqui sobre la meva vid...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.