entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris màfia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris màfia. Mostrar tots els missatges
    25.7.14

    La merda catalana

    ›
    Patim una pseudodemocràcia corrupta que, sortosament, es troba en fase de descomposició. És la decadència d'un règim basat en un...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.