entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris mandra. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris mandra. Mostrar tots els missatges
    23.10.07

    Més Frankfurt

    ›
    Pensava que La Cosa havia finit amb congratulacions generalitzades, però no. La ressaca s'allarga. Aquesta tarda he rebut el següent ma...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.