entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris meditació. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris meditació. Mostrar tots els missatges
    30.3.17

    L'art d'estar sol i les relacions

    ›
    La gente se apega, y cuanto más te apegas a la otra persona, más se asusta la otra persona, más ganas tiene de escapar, porque hay una gra...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.