entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris minimalisme. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris minimalisme. Mostrar tots els missatges
    17.4.18

    CR23

    ›
    Pujava a Esquers, però no he fet el cim, sinó que m’he quedat al dolmen de Can Patiràs. El mar és una bassa d’oli i el sol llueix majestuós...
    7.6.17

    Clap your hands

    ›
    Me n’allunyo, dels humans, de la seva corrupció intrínseca, de les rivalitats i enveges, tendeixo al minimalisme, a la senzillesa, també de...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.