entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris myself. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris myself. Mostrar tots els missatges
    22.5.15

    Innocence

    ›
    4 comentaris:
    20.7.14

    Salvatge

    ›
    En mi hi ha el salvatge, la bèstia que brama mentre s'escapa , el llop que udola els plenilunis, el pell roja que rapa cranis, el por...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.