entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris netocràcia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris netocràcia. Mostrar tots els missatges
    30.1.10

    Cultura en temps de xarxes-3

    ›
    INTRODUCCIÓ TAULA " CULTURA EN TEMPS DE XARXES " Bon dia catosfèrics! Començo amb unes dades que Juan Varela va donar aban...
    1 comentari:
    28.1.10

    La Revolució està en marxa

    ›
    La conquesta de la identitat digital va unida a la conquesta del ciberespai. Jo sóc els meus textos a la xarxa. La meva "màtria" ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.