entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris novel·la. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris novel·la. Mostrar tots els missatges
    12.12.12

    Em feia il·lusió

    ›
    Les campanes toquen les 12 del migdia del dia 12-12-12. El món s'havia d'acabar, però veig que tot segueix més o menys igual. Fa mé...
    9.11.12

    El temple de Venus

    ›
    El temple de Venus. Així s’havia de titular la novel·la. No sé exactament per quin motiu. Potser perquè molt abans de ser el Cap de Cre...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.