entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris orxata. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris orxata. Mostrar tots els missatges
    16.7.08

    Més orxata

    ›
    Som animals de costums, la nostra vida és plena d'hàbits. El meu últim hàbit adquirit és passar-me cada matí (abans d'anar a classe ...
    5 comentaris:
    3.7.08

    Oh it's what you do to me

    ›
    A cloudy day . A l'hora del break , en Jaume (profe de tecno), en Carles (profe de música) i servidor (profe de filo) fem cap a la millo...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.