entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris peatges. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris peatges. Mostrar tots els missatges
    30.7.12

    #CatalunyaLlibertat

    ›
    El mateix tram d'autopista avui costa un euro més que la setmana passada. Després de fer sonar el clàxon i pagar religiosament (ja m...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.