entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris petroli. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris petroli. Mostrar tots els missatges
    24.2.11

    Col·lapse

    ›
    Aquest és el millor documental que he vist mai. Feu-me el favor de mirar-lo. Són 80 minuts que potser us salvaran la vida. El protagonista ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.