entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris plurarquia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris plurarquia. Mostrar tots els missatges
    28.1.10

    La Revolució està en marxa

    ›
    La conquesta de la identitat digital va unida a la conquesta del ciberespai. Jo sóc els meus textos a la xarxa. La meva "màtria" ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.