entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris plutocràcia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris plutocràcia. Mostrar tots els missatges
    12.2.06

    Ara que ja sabem qui mana...

    ›
    Ara que ja sabem qui mana en aquest país, que això que anomenem «democràcia» no és res més que una «partitocràcia plutocràtica » en la qual ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.