entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris primavera catalana. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris primavera catalana. Mostrar tots els missatges
    27.3.18

    CR10

    ›
    No s’és res si no s’és poble , deia Estellés. Era encara negra nit quan ens hem trobat al pàrquing de Vilabertran. La lluna s’acomiadava...
    24.3.18

    CR8

    ›
    Primavera catalana. Plou. Dissabte humit. Llàgrimes i ràbia. Ja són 16 les persones que pateixen empresonament i exili injustament.  ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.