entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris reencarnació. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris reencarnació. Mostrar tots els missatges
    27.5.17

    L'hora de la posta

    ›
      Podries pensar que són el mateix, la sortida que la posta, quan neix el sol i quan desapareix. Medita-ho. No són el mateix. Com no és ...
    28.11.14

    Only lovers left alive

    ›
    Com si els cossos no importessin. Com si el temps fos aparent. No hi ha herois, només zombis. I love your way of telling. Adam i Eva s...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.