entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
referèndum
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
referèndum
.
Mostrar tots els missatges
2.4.18
CR13
›
No se’n va l’hivern ni la tristesa oceànica dels cors magolats pels cops de porra fa mig any. Fa sis mesos vam ser estomacats per votar...
10.6.17
Voleu que Catalunya sigui un estat independent en forma de república?
›
L’única manera que tenen d’aturar-ho és inhabilitant i empresonant els polítics del govern (per insurrecció i sedició), il·legalitzant els ...
›
Inici
Visualitza la versió per a web