entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris referèndum. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris referèndum. Mostrar tots els missatges
    2.4.18

    CR13

    ›
    No se’n va l’hivern ni la tristesa oceànica dels cors magolats pels cops de porra fa mig any. Fa sis mesos vam ser estomacats per votar...
    10.6.17

    Voleu que Catalunya sigui un estat independent en forma de república?

    ›
    L’única manera que tenen d’aturar-ho és inhabilitant i empresonant els polítics del govern (per insurrecció i sedició), il·legalitzant els ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.