entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris remar. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris remar. Mostrar tots els missatges
    12.5.15

    Kayaking

    ›
    M'he llevat trist perquè ahir va aparèixer gasoil a la platja. Algun malànima que no es mereix el paradís l'havia vessat mar ...
    9 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.