entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris riure. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris riure. Mostrar tots els missatges
    8.4.18

    CR16

    ›
    L’autarquia o autosuficiència : no dependre de ningú, decidir per tu mateix qui vols ser, què vols fer, on vols anar; no tenir amo; no ...
    2 comentaris:
    3.4.17

    Tornem a ser vent i núvol i platja

    ›
    Que tot és energia, no cal discutir-ho.  Mira'm als ulls, abraça'm, atreveix-te a saltar la tanca de les inèrcies consuetud...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.