entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris selfie. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris selfie. Mostrar tots els missatges
    18.2.17

    Kalunga

    ›
      Tot el que no sé em fa sentir més humil. Som minúsculs davant la grandesa de la natura i de l'univers. Vivim autocentrats, en con...
    22.5.15

    Innocence

    ›
    4 comentaris:
    14.1.15

    Pur present

    ›
    Hauria d'estar preocupat perquè cada dia escric menys ?  I si m'he mort sense adonar-me i fa dies que sóc al cel?  Tot és t...
    14 comentaris:
    9.11.14

    #9N2014

    ›
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.