entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris solstici. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris solstici. Mostrar tots els missatges
    21.6.17

    Stonehenge 4

    ›
      The dream came true! Quan un somni es realitza et deixa un regust agredolç, entre mel i buidor, com el darrer petó que fas a algú, conscie...
    20.6.17

    Stonehenge 3

    ›
      Ha arribat el dia del Solstici, però no obriran el pàrquing fins a les 19:00. Sóc al poble de Shrewton, prop de Stonehenge. He hagut de ce...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.